ვაკანსიები
ფილიალის მენეჯერი
ბოლო ვადა: 01.11.2025
სამუშაო პირობები:
** გამოსაცდელი ვადა 2 თვე. ანაზღაურება გამოსაცდელი ვადის განმავლობაში განისაზღვრება თვეში 1500 ლარი ხელზე ასაღები,
** მე 3-ე თვიდან ფიქსირებული 2200-2600 ლარი + ყოველთვიური პრემია 800 დან 1200 ლარი.
** დამატებითი სარგებელი: ჯანმრთელობის დაზღვევა და კვება
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 სამუშაო დღე 09:00-დან 18:00 საათამდე
** დასვენების დღე კვირაში 2 დღე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** აუცილებელია გაყიდვების/მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მენეჯერის პოზიციაზე
** საოფისე პროგრამების ცოდნა
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.
** 1C პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება.
ძირითადი მოვალეობები:
** პროდუქციის ზედმიწევნით ცოდნა.
** ფილიალის ადმინისტრაციულ და ტექნიკური საკითხების მართვა, თანამდებობრივი ინსტრუქციების მიხედვით.
** მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე და ლოიალურობის შენარჩუნებაზე მუდმივი ზრუნვა
** გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა,
** მაღაზიის პერსონალის ორგანიზება, ეფექტური მართვა და მუშაობის კონტროლი;
** მაღაზიის მარაგების მართვა და კონტროლი.
უნარ-ჩვევები:
** პუნქტუალურობა
** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
** ორგანიზებულობა
** დეტალებზე ორიენტირებული
** სწრაფად ათვისების უნარი
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი
დაინტერესებულმა პირებმა ვინც ფიქრობთ რომ გაყიდვები თქვენი სფეროა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: infoltdsxivi@gmail.com და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება!
საცალო და კორპორაციული გაყიდვების თანამშრომელი
ბოლო ვადა: 01.11.2025
სამუშაო პირობები:
** ანაზღაურება: 1500 ზრდის პერსპექტივით + ბონუსი (400-1000 ლარი)
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე 09:00-დან 18:00 საათამდე.
** დასვენების დღე: კვირაში 2 დღე.
დამატებითი ბენეფიტი: ჯანმრთელობის დაზღვევა და კვება.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** კლიენტის საჭიროების დადგენა და შესაბამისი პროდუქციის შეთავაზება;
** გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ორიენტირებულობა და ზრუნვა;
** დარბაზის მარაგების გადამოწმება/შევსება/კონტროლი;
** მომხმარებლის მიერ შერჩეული პროდუქციის გამზადება;
** გაყიდვების სრულად ორგანიზება;
** მოლარესთან საბოლოო შედარების უზრუნველყოფა.
ძირითადი მოთხოვნები:
** მუშაობის მინიმუმ 2-წლიანი გამოცდილება სარემონტო მიმართულებით (გაყიდვების სფეროში)
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
** პუნქტუალურობა
** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულმა პირებმა ვინც ფიქრობთ რომ გაყიდვები თქვენი სფეროა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: infoltdsxivi@gmail.com და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება!
პროდუქციის შემგროვებელი - საწყობის თანამშრომელი
ბოლო ვადა: 01.11.2025
ანაზღაურება: 1600 ლარი ხელზე ასაღები + ბონუსი (400-600 ლარი) ანაზღაურება ზრდის პერსპექტივით
დამატებითი ბენეფიტი: ჯანმრთელობის დაზღვევა და კვება.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე, 09:00-დან 18:00 საათამდე.
დასვენების დღე: კვირაში 2 დღე.
ძირითადი მოვალეობები:
** საწყობში მიღებული პროდუქციის ზედნადების მიხედვით მითვლა და დასაწყობება;
** მიღებული შეკვეთების მიხედვით პროდუქციის გასაცემად მომზადება;
** საწყობის პერიოდული აღწერა კომპანიაში არსებული სტანდარტების შესაბამისად; ნაშთების კონტროლი.
** საჭიროების შემთხვევაში პროდუქციის მიწოდების ტრანსპორტით უზრუნველყოფა.
** კომპანიის საჭიროებებიდან გამომდინარე, ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
ძირითადი მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** გუნდური მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** მართვის მოწმობა - B კატეგორია.
დაინტერესებულმა პირებმა ვინც ფიქრობთ რომ გაყიდვები თქვენი სფეროა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: infoltdsxivi@gmail.com და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება!
დამხმარე ბუღალტერი
ბოლო ვადა: 16.11.2025
ძირითადი მოვალეობები:
** პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი, (რეალიზაციის, ხარჯების, სალაროს, ბანკის და სხვა შესაბამისი ოპერაციები).
** ყოველდღიური გაყიდვების და გადახდების შემოწმება (სალარო, ტერმინალი)
** გაცემული ზედნადებების ანალიზი, გაცემულ ზედნადებში მყიდველი/გამყიდველის ხარჯის სისწორის კონტროლი და ხარვეზის გამოსწორება.
** ანგარიშ ფაქტურების გაგზავნა, კორექტირება.
** ბანკის ამონაწერის გატარება.
** ინვენტარიზაციის შედეგების შედარება სააღრიცხვო მონაცემებთან და ასახვა პროგრამაში.
** ექსელში სასაქონლო მატერიალურ მარაგებთან დაკავშირებული სხვადასხვა სახის რეპორტების მომზადება.
** პროგრამაში ხარჯის საბუთების შექმნა.
** მთავარი ბუღალტრის და დირექტორის მიერ მიცემული სხვა ბუღალტრული დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება;
** სასურველია უმაღლესი განათლება ფინანსების, ეკონომიკის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel ცოდნა კარგად სავალდებულოა);
** საბუღალტრო პროგრამა ბალანსში ან 1C-ში მუშაობის გამოცდილება აუცილებელია
** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** სასურველია საქართველოს საგადასახადო კანონმდებლობის საბაზისო დონეზე ცოდნა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** სწრაფად ათვისების უნარი.
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 1500-1700 ლარი კვალიფიკაციის შესაბამისად.ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 სამუშაო დღე; 09:30-დან 17:30 საათამდე.
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ მიმდინარე ვაკანსიის დასახელება-"დამხმარე ბუღალტერი".
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით 3X4 შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: infoltdsxivi@gmail.com შენიშვნა: ფოტოსურათის გარეშე რეზიუმე არ განიხილება.
მაღაზიის ადმინისტრატორი
ბოლო ვადა: 16.11.2025
ძირითადი მოვალეობები:
** მარაგების აღრიცხვა.
** შესყიდვების ასახვა პროგრამაში.
** საწყობების მიხედვით შეკვეთების მომზადება/დადასტურება.
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ საქმიანობასთან დაკავშირებული დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel-ს კარგად ცოდნა სავალდებულოა);
** პროგრამა 1C-ში მუშაობის გამოცდილება სავალდებულოა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** სწრაფად ათვისების უნარი.
ანაზღაურება: 1600-1800 ლარი კვალიფიკაციის შესაბამისად, + პრემია ყოველთვიური 300-400 ფარგლებში და ხელფასის ზრდის პერსპექტივით.
დამატებითი ბენეფიტები: უფასო კვება კომპანიის ხარჯზე და ჯანმრთელობის დაზღვევა.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 სამუშაო დღე; 9:00-დან 18:00 საათამდე.
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ მიმდინარე ვაკანსიის "მაღაზიის ადმინისტრატორი".
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: infoltdsxivi@gmail.com
შენიშვნა: ფოტოსურათის გარეშე რეზიუმე არ განიხილება.
ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კარიერულ ზრდას და მზარდ შრომით ანაზღაურებას.
გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ ზრდა-განვითარებას ჩვენს გუნდში!
